TANIŞIN BENİMLE


 KÜÇÜK ÖZÜR

Yazdıklarım ve yazacaklarım her birimiz gibi karmakarışık olmakla birlikte sonu gelmeyen uyuşmazlıklar barındıracaktır şimdiden özür dilerim. Hedefim sinirinizi bozmak değil, yılmayanlardan olmak istiyorsanız yalnızca okuyun ve bir başkasının zihnine yakından göz atın. Ben devrimizin pek çok sakini gibi çabuk sinirlenir, çabuk bıkarım. Savunduğum ve üzerine yazmak için soyunduğum konuların her birine öylece sırt çevirebilirim. Çünkü ben hiçbir fikrin arkasından gitmeye uğruna ölmeye değecek olduğuna inanmam. Buna kendiminkiler de dâhil. Yine de size keyifli bir içerik sunabilmek için elimden geleni yapacağım. Deneyeceğim yani.

Yorumlar

  1. peki madem, aramıza hoşgeldin, hoş bir başlangıç :) aslında blogunu yaklaşık bir ay önce bulmuştum, şirin blog arkadaşlarımızdan eylül su'nun (depresif patates) bir kitap yazısına yorum yapmıştın, yorumun dikkatimi çekince bloguna gelmiştim, yazılarından bazılarını okudum ama yorum yapamadıydım, çünkü beni bilgilendir ve yayınla kutuları gözükmüyordu, sonra eylül su nun blogunda senin yorumuna yorum yapıp bu aksaklığı belirtmiştim, ama sen sanırım o yorumumu görmedin ama neyse ki sonra bloguma geldin ve böylece hoş bir tesadüf oldu. blogun iyi, ben de tanıtırım bir ara blogunu. ayrıca istediğin zaman etkinliklerimize de katılabilirsin, ağaç ev sohbetleri, her hafta bir arkadaşımız bir konu ortaya atıyor, o konuda yazıyor, biz de yazıyoruz, sen de konu bulabilirsin, katılabilirsin de, çarşambaları kelime oyunu yapıyoruz, bir arkadaşımız 5 kelime veriyor, o kelimelerin de içinde bulunduğu öykü yazıyoruz. bunun dışında birkaç tane de kitap film dizi etkinliklerimiz var, edebiyat uyarlamaları, temalı kitap okuma gibi, istediğin zaman istediğine katılabilirsin sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, hoş gördüm. Sıcak davetiniz için şimdiden teşekkürler. Siz yazmasaydınız muhtemelen hiç görmezdim o teknik kusuru, sağ olun. Bu etkinliklerin her biri de kulağa hoş geliyor. Yakın zamanda aranızda yer almaktan keyif duyarım. İçimde çılgınca yazmak isteyen biri var ama şu sıralar çok yoğunum. Umarım en kısa zamanda size katılma fırsatını bulurum.

      Sil

Yorum Gönder