GÖNÜL KAPISI

 




ANAHTAR

Söyle, her kapıyı açabilir misin?

Sırlarıma ışık tutabilir misin?

Yıllarca aradığım kapıyı

Görmek istediğim her odayı

Açabilir misin?

 

Açabilirsen odayı, girince ben içeriye

Kapatır mısın ardımdan?

Mahrum eder misin beni ışıktan ?

Eğer korkularım, öfkelerim ve kederlerim doldurduysa odayı

Kilitler misin ardımdan kapıyı?

 

Ya da sadece bakıp arkamdan

Korkar mısın kalbine kilit vuran bu kadından ?

İşte en büyük mahrumiyet bendeki kalpte

Yıllardır merak etmekteyim içimde var olan ne?

 

O yıpranmış kapı gıcırdayarak açıldığında

Meçhul bir karanlık bekler beni

Bu kapının ardında, ezelden beri

Karşımda bir ayna, sol yanımda bir şecere

Ne kadar kısa sürede çökmüş bu çehre!

Ateş gibi yanan gözlerimin feri gitmiş

Geride kalmış sanki bir biçare

 

Şu an o çok merak ettiğim odadayım.

Yere kapaklanmış ağlamaktayım.

Arkamda kilit sesleri, artık tek başımayım.

Karşımdaki aynada, yüreğine yüz çeviren bahtsız bir kadın

Anahtar deliğinden sızan zayıf bir ışın

Aydınlatmaya çalışıyor karanlığımı

Ama bilmiyor ki daha bunu ben bile başaramadım.

Yorumlar