YOO DELİRMEDİM HENÜZ




                                                                  20.06.2019               
    Sevgili atlıkarınca sahibine;

Dostum seni seviyorum. Gerçek kahkahaların içinde bir işe sahip olmak herkesin elde edeceği bir şey değildir herhalde. Eğlence hakkında düşününce aklıma ilk gelen sen oldun. Sıkışş bir aptallığı simgelemedikçe atlıkarıncanın dönmesi epey eğlenceli görünüyor uzaktan. Yaz akşamları insanlar sizin parka doluşmaya başlamıştır bile. Evet, insanlar soğuk bir poyrazdan çok ılık bir meltemin eteklerini yırtmasına izin verir hep. Ne bayağılık. İnsanoğlu tamamen aptal… İkisinin verdiği duyguyu tatmamış kişiler seçim yapmamalıdır. Öyle kişileri atlıkarıncana bindirme lütfen çünkü onlar o parıltılı aletin onları neredeyse ruhani bir yolculuğa çıkardığından bihaberdir. Bu kavrayışa erişemeyen insanlar dönme dolap ve atlıkarınca arasındaki ince çizgiyi tümüyle es geçenlerdir. Demem o ki; o türe mensup yaratıklar kendilerini bilmeyenler, bile isteye bilmemekte diretenler ve bilmek bilmemek üstüne hiç düşünmeyenlerdir. Bir gün beni allı pullu atlarıncana bindirirsen bundan büyük onur ve gurur duyacağımı şimdiden belirtmek istiyorum. Yaptığın işe saygım sonsuz. Sen de kafaları ters yöne çalışanlar arasında kazandığın değerli statüyü kaybetmemek için çabala. Aksi takdirde biz saygın atlıkarıncacılar seni çıkardığımız yerden indirmesini de biliriz.

        Atları, atlıkarıncayı, atlıkarıncacıyı, atlıkarıncacıları seven eğlence düşkünü dünyevi bir mahlûk

Adres: Öyle sağda solda gerçek gülücüklerin olduğu her yer
                                                 

Yorumlar

  1. lunapark ve atlıkarınca çok severim. bence de atlıkarınca edebi bir simge gibi. dönme dolaba hiç binemem, çok yüksek, diğer sallayan zıplatan şeylere de :) bu arada, en sevdiğim birkaç türk filminden biri olan, hazan mevsimi bir sonbahar hikayesi, adlı filmi izlesene, türkiyede halen yerel olarak devam eden panayırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) Benim de çok hoşuma gider lunaparklar. Ama sizden farklı olarak yüreğimi ağzıma getiren ne varsa çok severim. Genelde sakin biriyim bu yüzden beni heyecanlandıran her şey hoşuma gider. Önerdiğiniz film için çok teşekkür ederim :) Tam da ne izlesem şöyle bizim yerli sinemadan diye bakınıyordum. Çok sağ olun gerçekten :) Haftaya izleyeceğim.

      Sil
    2. ben de aşırı sakinim ve yavaşım yani ama öyle roller coaster filan binemem korkarım :) o zamansaa, son 20 yılın en iyi filmi dediğim sonbahar (özcan alper) adlı filmi kaçırma mademsi bir de uzak ihtimal (mehmet fazıl coşkun) :)

      Sil
    3. Ooo bakıyorum iddialısınız :) Bu filmleri izlemeyi görev biliyorum öyleyse :)) Sağ olun yeniden.

      Sil

Yorum Gönder