EVREN FISILDADI


 

DÜŞMÜŞ İNSAN

Acı çığlıklar gibi yürek yakacak o

Sonsuz bilinmezliğin tek adı olacak

Onun attığı adımlara kimse varamayacak

O Ay’ı kalkan, Güneş’i kılıç yapacak

 

Bunun gibi fısıldanan uğursuz dizeler var kulağımda

Gözlerimde kat kat karanlık bir perde

Dünyamın rüya olduğu, her türlü şeyin son bulduğu

Soğuk nemli beşiğimdeyim

Tıngır mıngır sallanmakta âlemden âleme süzülmekteyim

Sonra beni nazikçe tutup kaldırdılar.

Göğün sonundan aşağı fırlattılar.

Döne döne düştüm, tutuştum ve parladım.

Baktım ki yeryüzünde cürmüm kadar yer yakmadım.

Yorumlar

  1. oooo dönüş yapmışsın, sevindim, gelirim okumayaa :)

    YanıtlaSil
  2. fantastik bilimkurgu ile başlayıp kişisel gelişimle bitti. hep fısıldasın sana evren :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi olmuş? Yorum serbest tabi :)) Yazdıktan sonra vay efendim ben bunu anlatmıştım diyemem. Biraz da kim ne anladıysa odur zaten. Evet, fısıldamasına hayır demem doğrusu :)

      Sil
    2. biraz da esprili söyledim tabii sen yazarken ne hissettiğini ancak sen bilirsin hatta sen bile unutmuşsundur, ruhsal astral seyahat yapmışsın çünkü :)

      Sil
    3. Ben de işin şakasındayım efendim :)) Buradan duyguları ifade etmek zor elbette. Aynı sorunla baş ediyoruz. Yorum yaptığınız için minnettarım :))

      Sil

Yorum Gönder